27. juli 2017

Dogme 17 slut

Nu slutter jeg Dogme 17; projektet har gjort hvad det skulle: Jeg har fået skærpet min opmærksomhed mod mine egne ord, jeg har fået vristet mig lidt fri af tendensen fra de andre sociale medier til at tale gennem pæne billeder og eksterne links, og jeg har hvilet mit eksponeringsudmattede, generte jeg lidt ved at undlade at dele links til indlæg.

Det var sjovt (for mig) at tænke i en bestemt ramme, og det befordrede også at jeg faktisk skrev noget (og tænkte endnu mere, også det har været værdifuldt). Jeg håber jeg kan fortsætte hvad jeg har genstartet, blot nu i helt fri form.

Jeg fik aldrig lavet nogen lydklip som jeg ellers havde luftet, men jeg har ikke helt opgivet, for jeg synes det kunne være rigtig sjovt at eksperimentere med. Som en Dogme-17-afskedssalut og cliffhanger kommer derfor lige her et minuts silende regn - en lyd jeg selv holder meget af (ingen ironi, jeg mener det):




---
Tid: Kl. 15:39
Sted: Bagsværd, min stue, min seng

Ingen kommentarer:

Send en kommentar