Absurdistan

Jeg har absolut ingen oplevelse af at have et formål at opfylde eller en opgave at løse i det her liv. Jeg kan ikke få øje på hvad meningen med at være lige præcis mig skulle være. Tilsyneladende er der kun brug for mig i det omfang jeg kan klippe en hæl og hugge en tå for at passe til den sko der mangler en fod.

Den eneste opgave jeg kan komme i tanke om at kaste mig over som kan give mig bare en lille smule fornemmelse af mening, er at genopfinde bloggen her som et projekt. Skidt og kanel, tomme flasker og snapse - de få læsere der kommer her forbi, må leve med lidt af hvert den næste tid indtil jeg får udviklet projektet og defineret den opgave jeg vil løse. Jeg er SÅ træt af at køre i tomgang at enhver lille bevægelse må betragtes som et skridt fremad, og jeg kan ikke komme i tanke om hvad jeg ellers skulle vende mig mod for at komme frem til at kunne stikke foden i en sko der passer.


☮ ♡ ☯


I dag har jeg fri, og det er vist meget godt hvis jeg skal tro mit horoskop i dagens metroxpres (hvad jeg selvfølgelig ikke skal, men lidt sjovt er det alligevel):



Kommentarer