torsdag den 19. juni 2014

Floden

Der var engang en læser der i en kommentar sammenlignede strømmen af indlæg her på bloggen med en flod der flød mod havet, og som undervejs optog flere bifloder (indlægsstrømme fra andre steder jeg skrev på) i sig og på den måde blev til et bredt og vandrigt løb. Det syntes jeg var et meget smukt billede som jeg tit har tænkt på siden og følt mig rigtig godt tilpas med.

Mange, mange ting forandrer sig i mit liv lige nu, og jeg må tilpasse mig og dermed også min kommunikation. I den forbindelse - og nu ved jeg godt jeg lige springer alle mellemregningerne over - har jeg besluttet at jeg på denne blog for en gangs skyld må gøre det omvendte af at optage en biflod og i stedet lade en lille biflod udskille sig, nemlig den der handler om vand og bevægelse, dvs. svømning og andre aktiviteter i vand. (Eller måske er floden nået til deltaet og deler sig naturligt? Jeg ved det ikke (endnu)).

I hvert fald har jeg flyttet de indlæg der handler om svømning og andre vandaktiviteter, til en ny blog: vandogbevaegelse.blogspot.dk. Her vil jeg forsøge at holde gang i strømmen ved løbende at hælde mere indhold der ret konkret handler om lige præcis vand og bevægelse, i. Alle er selvsagt velkomne, men hvis man har fået vand nok indtil videre her på stedet, har man på den måde også muligheden for at blive fri ;-).