17. maj 2014

Mere om træ

Her kommer lige en indskudt nørdeparentes, som henvender sig først og fremmest til jer der evt. læser med her og blev optaget af indlægget Træ (24-04-2014):

I går fandt jeg ved et tilfælde (jeg søgte på et eller andet ligegyldigt som jeg ikke engang husker nu) dette interview hvor psykolog Lars J. Sørensen fortæller om skam (19-01-2013). Jeg kan kun anbefale varmt at læse det, for det er noget af det klogeste jeg længe har læst.

Opdatering 25-05-2014:
En ven har gjort mig opmærksom på endnu en perspektiverende og oplysende artikel om skam, nemlig dette helt aktuelle interview med Mogens Lindhardt (23-05-2014).

2 kommentarer:

Liv Davids sagde ...

Jeg sidder her i mit lille hus ikke ret langt fra den maj-smukke Isefjord og har lige læst artiklen. Det er faktisk rystende læsning, masser af stof til eftertanke og reflektion. Tak herfra.

Janne Møller Olsen sagde ...

Selvtak, Liv :-).

Send en kommentar