søndag den 24. februar 2013

Profil?

Mine børn (og en overnattende kammerat) går for lud og koldt vand i denne weekend, i hvert fald opmærksomhedsmæssigt. Indtil videre er det lykkedes mig at "servere" mad, rede og rydde op som det forventes af mig, men ellers er jeg fuldstændig optaget af at revidere min offentlige google+-profil. Eller hvis jeg skal oversætte det til det der virkelig foregår: Fuldstændigt ærligt og "helt hjemme hos mig selv" at sætte ord på "hvem jeg er", det vil sige uden at tage hensyn til hvad (jeg fantaserer om at) venner og familie måtte tænke, potentielle fremtidige arbejdsgivere måtte kunne bruge og "købe", nytilkomne kan få vakt deres interesse af og så videre. Det er jeg ellers (forbandet) god til at sætte mig ind i, tror jeg selv, selvom jeg godt ved at forskellige indre stemmer blander sig heftigt i de fantasier.

Altså. Uden andre hensyn end til hvad jeg kan mærke er præcise, rigtige formuleringer når jeg bliver helt hos mig selv.

Jeg er IKKE er færdig (tror jeg ikke nok, i hvert fald), men så jeg er godt på vej.

Måske forstår du slet ikke hvorfor det overhovedet kan være så svært, og velsignet være alle dem der ville have let ved at løse den opgave. Men for mig er det en enorm udfordring, som jeg vil og skal møde NU. 70.000 favne.

~~~

Nu går jeg ned og sætter frokost frem ..