onsdag den 24. oktober 2012

Onsdag

Lys i mørket eller mørke i lyset. Det er ikke ét fedt, synes jeg, selvom man måske skulle tro det. Derfor satte jeg mig for at finde en måde at vise mørket i lyset på så jeg ikke glemmer at det er det der bryder lyset, der giver dybde og liv i både personligheden og tilværelsen. 


At sy arvede mellemlægsservietter sammen og sætte dem omkring et arvet sylteglas kunne ligne en oplagt efterårssyssel, og dem har jeg flere af, for eksempel frembringelsen af pulsvarmere. Jeg beklager den elendige billedkvalitet, mit webcam har diverse begrænsninger, men her ses dette års model til venstre for sidste års model. De lange har tjent mig godt og effektivt, og jeg tænkte at jeg kunne bruge resten af garnet på en kortere udgave til brug både uden- og indendørs og lidt mere for et syns skyld. Vi får se. Det der med at pynte mig har aldrig været min store hobby.


Nå. Helt uden for sæsonen, og ikke særligt apropos uanset hvor meget man vrider hjernen, vil jeg lige til sidst foreslå en tur til stranden med Beth Carvers yppige quinder, fordi de efter min mening er aldeles skønne og opløftende at kigge på. 


Jeg elsker efteråret, det er min favoritårstid, men der er alligevel tilpas meget 'diving diva' i mig til at glæde mig bare en lille bitte smule til det bliver sommer igen. Skarpe kontraster mellem lys og mørke og en puls der trænger til at blive kølet ned lejlighedsvis - det er også godt. (Og måske alligevel lidt apropos).