1. oktober 2012

Mandag

Løb

Jepsen. Jeg er færdig med mit opstartsløbeprogram og kan nu løbe 35 minutter i træk uden problemer i et skønt meditativt flow. Det er en stor fornøjelse for mig at være nået hertil.

Fra nu af står den på flere 35-minutter-i-træk-ture indtil jeg eventuelt synes det er for kedeligt. Så må jeg grave nogle intervalprogrammer frem at underholde mig med.

Jeg har ikke nogen ydre mål som for eksempel at blive klar til at deltage i et bestemt løbsarrangement, tabe mig eller opnå at kunne løbe så og så hurtigt. Målet for mig er udelukkende glæden ved at bruge min krop og de indre gevinster der følger, i form af for eksempel mere energi og "afstressning". Og det virker. Jeg savner "mit" vand og alt det gode det gør for mig - meget - men når jeg kombinerer kredsløbstræningen med muskeltræning med min gymnastikbold og bevægelighedstræning i form af udstrækning og en hjemmelavet solhilsen, så går det. Fint. Faktisk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar