mandag den 17. september 2012

Mandag

Kegle

Jeg er (en) kegle, hvis man skal tro Susannah og Trinny, og det vælger jeg at gøre, i hvert fald i et vist omfang. Jeg er nemlig så helt igennem håbløs til at se om noget klæder mig, om farverne passer, om tøjet sidder rigtigt og så videre og så videre. Dén gave har jeg bare ikke fået. Men så er det jo godt at der findes sådan nogle stilguruer som kan supplere og komplementere én når man er blevet tilstrækkeligt træt af altid at være i tvivl om hvad for noget tøj man skal tage på for ikke at se alt for kikset ud, for eksempel. Jeg har stort set ingen anelse. Jeg kan lige akkurat mande mig op til at afgøre om tøj er komfortabelt eller ej, og hvornår det passer til vejret. Sådan cirka.

Nu er jeg så blevet klædt ordentligt på til at fremhæve mine fortrin og skjule mine mindre flatterende sider. I teorien, i hvert fald. Om jeg nogensinde finder ud af at blive klædt ordentligt på i virkeligheden, det må tiden vise. Det kan også være jeg glemmer det igen, det skulle ikke undre mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar