Tak

Jeg puster ud på et plateau. Sender taknemmelige tanker til de helt vildt hjælpsomme naboer jeg bor iblandt. Til de fantastiske vandkvinder der sagde tak til mig, selvom jeg synes det må være mig der har fået mest i kraft af muligheden for at lære og udvikle mig sammen med dem. Til min søde mand som holder fast og holder kursen uanset. Til det menneske som har givet af sig selv gennem de sidste syv år for at jeg kan finde mig.

Til dem jeg kender, der går ved siden af mig og giver mig den bedst tænkelige opbakning.

Og nu skal jeg tilbage til det praktiske. Men det er okay. Jeg kan se toppen.

Sku' vi ikke lige høre den her på vejen?



Kommentarer

  1. Og så vejer Janne-fanen på toppen... Hvor mageløst! Tillykke virker lidt småt i den forbindelse - hvad siger man så?
    Og As - et absolut yndlingsnummer, det bliver aldrig for gammelt ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rina, haha. Jeg ved ikke. Lige nu trænger jeg bare til en whisky og en smøg (i overført betydning altså), så måske passer det at sige skål!? :-D.
      As er fantastisk - ren kærlighed :-).

      Slet
    2. He! "Skål" er det helt rigtige og velfortjente - efter hårdt arbejde.
      Jeg drikker sjældent (alkohol, altså), derfor lå det ikke lige forrest *S* Men fejre dig med en smøg, dét kan jeg!! (selvom det er meget politisk ukorrekt i disse tider). Ren kærlighed - det skal der til! ;O)

      Slet
    3. Åha. Lad os dele i porten: Du ryger smøgen og jeg drikker whiskyen ;-D. Og det menneske der ikke kan finde et politisk ukorrekt sted i sig selv, kender ikke sig selv. Frelsthed og kærlighed går i min verden ikke særlig godt i spænd :-). (Og derfor er jeg også vild med "midterstykket" i 'As', ved 3:50).

      Slet

Send en kommentar