28. marts 2012

Øjebliksnote

Bær over med mit forrige indlæg. Jeg er ikke totalt gået i barndom eller fra snøvsen (selvom det er tæt på, det sidste), jeg trængte bare sådan til at lege som modvægt til lidt for meget hårdt arbejde. Historien er det pureste opspind og alligevel den rene, skinbarlige sandhed, hvis du forstår.

Foråret er for alvor kommet, og jeg burde sikkert have været i haven eller i skoven eller noget andet i dag, men jeg orker det ikke. Heldigvis kan jeg også se sollyset herinde.

22-03-2012/Værløse/kamera

6 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Jeg var i skoven og havde taget madpakke med :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Miri, det lyder dejligt. Det var i hvert fald lige vejr til det :-).

Lotte (frodighed) sagde ...

Jeg blev grebet af din historie. Synes den var både trist og glad. Intet er på en lige linie. Det gør jo livet farverigt, men også hårdt, for det har været hårdt, det dér... at stå udenfor. Det glædelige er, at finde andre som en selv. Selvom det tar tid og snirklede omveje af tilgroede (og spændende :-) ) stier. :-)

(jeg kan ikke helt forklare min oplevelse af at læse, men håber det giver lidt mening, hvad jeg skriver her i min kommentar.)

Kram og rigtig god forårsdag til dig!
Her blæser det, ret meget.

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, når du skriver "både trist og glad", så ved jeg bare at du har fået fat i pointen, og jeg er på ingen måde urolig for om du nu kan mærke hvad jeg prøver at sige :-).

Jo, det ta'r tid og kræfter, men det nytter ikke at lade være med at prøve. Tror jeg ikke, i hvert fald.

Her blæser det også så det klaprer i et eller andet hos naboen, og jeg er ved at blive vanvittig ;-), men vinden er alligevel aftaget i forhold til i går aftes, og jeg forestiller mig klart at der nu nærmest blæser en svag brise her i forhold til i din verdensdel. Du må holde på hat og briller hvis du skal ud :-D.

Men solen skinner. Og jeg har pudset vinduer. Måske er jeg virkelig gået fra snøvsen?

Knus tilbage til dig :-D.

Krutters Krøller sagde ...

Du skriver historier - det gør mig glad! Der er intet; intet at bære over med *S*

Janne Møller Olsen sagde ...

Arh, Rina. Tusind tak!

Send en kommentar