1. marts 2012

At udvikle er at fejle er at lykkes er at leve ..

Tror jeg nok. Og både Blogger og jeg er meget levende lige nu, så :-).

Først Blogger. Der er totalt kuk i tidstemplerne i kommentarerne hvis man bruger valgmuligheden 'Indlejret' under indlæggene. Så vidt jeg har kunnet observere, blev tidsangivelserne helt skæve da det blev muligt at afgive kommentarer i  tråde, og det ser ud til at andre også oplever det - se fx her.

Mine etiketter under indlæggene er også forsvundet, og jeg har prøvet alverdens ting for at få dem frem igen, men gav op da jeg kunne se at etiketindstillingsmulighederne også er forsvundet i indlægsvinduet under Layout. Nu har jeg så også konstateret at jeg heller ikke er alene om at have det problem .. se her.

Jeg er et tålmodigt menneske, så jeg venter bare til Blogger har fået puslet de sidste nye tiltag på plads. Dog har jeg skiftet kommentarplacering til pop up-vindue, bare indtil tidsstemplingen bliver fikset. Jeg får virkelig pip af at tidsangivelserne er forkerte.

Det var Blogger. Så er der mig. Jeg er også så helt enormt levende at jeg fik kludret ret meget rundt i mit indlæg i går. Sent på dagen tilføjede jeg noget mere tekst, fordi jeg pludselig kunne forestille mig at man kunne forstå det jeg havde postet, på en helt anden måde end det var tænkt. Så gå gerne tilbage hvis du læste indlægget inden ændringerne og tænkte at det dog var lige lovligt mærkværdigt .. (Det er selvfølgelig ikke sikkert du synes det er mindre mærkværdigt nu, men i det mindste synes jeg selv det. Haha).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar