At flyve

OPDATERING 22/3-2012:

Åhha. Jeg gik vist lige i vandet helt op til over hovedet. Det var den flyvende hollænder, for nu kan jeg læse rundt omkring at det her er falsk. Ai mand. Det kunne ellers lige være så sjovt. Og det er sgi da også rigtig godt lavet, er det ikke?

Og så er det ikke engang 1. april.

Undskyld!

---

Nå, vi må videre ;-).

Det går godt, her i værelset - nu kan jeg nærmest ikke komme ud af det igen. Mit anker virker, tror jeg.

I dag var der én der delte denne video på Google+, og den snupper jeg fluks og deler her, for helt ærligt, nu er det bevist: Man kan flyve hvis man vil. Kom ikke her og sig én gang til at det er umuligt:



Kommentarer

  1. Årh,,, altså! Sejt! "...intens følelse af frihed..." ohhh... :-)
    Der var engang jeg ofte drømte jeg kunne flyve, i sådan nogen kæmpemæssige hop - det var vildt sjovt. :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det her er simpelthen så vildt! Jeg kan godt forstå han nærmest ikke kan sige noget bagefter, det lyder simpelthen så sjovt, og hans udtryk .. man kan bare se hvor fantastisk det har været at lykkes med. (Jeg var ved at skrive noget med den flyvende hollænder, men jeg synes ikke engang jeg med sikkerhed kan høre om det er hollandsk - han er da helt væk :-D).

      Tænk sig hvis man snart ikke behøver nøjes med at drømme, men kan gå ind i en butik og købe sig sådan et par vinger og så bare derud(op)af. Fagre nye verden.

      Slet
  2. Lotte (frodighed)23. marts 2012 kl. 08.42

    Hehe, ja jeg gik da osse lige i vandet. (Eller luften :O) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Lotte, det er simpelthen så sjovt. Jeg viste min (meget ingeniørtypiske) mand videoen lige inden jeg postede den, og han gryntede lidt og sagde at det jo ellers var det man sagde virkelig ikke kunne lade sig gøre. Så rodede jeg mig ud i spekulationer om sådan et slags omvendt trissesystem som måtte gøre at manden overhovedet havde kræfter til at slå med vingerne, hvorefter han tørt bemærkede at nu havde jeg da vist lige forklaret at det ikke kunne lade sige gøre. Men jeg var ligeglad. Og jeg synes simpelthen stadig det er en helt fantastisk historie, og jeg tager hatten af for de der hollændere. Jeg vil bære billedet af det flyvende menneske med mig videre - fuldstændig som jeg har Niels Holgersen og Harry Potter i systemet.

      Slet

Send en kommentar