Sne og vand og krop

Udenfor sner det i skiftevis store totter og små fnug, men det sner, og det er på forunderlig vis en passende kulisse til denne dag, hvor jeg har siddet her på min flade og fulgt min seje mand via computeren. Vasaloppet, Öppet Spår, 90 km. Nu er han i mål i personlig rekordtid og står sikkert og forsøger at komme sig lidt under en varm bruser. Tillykke og godt gået, siger jeg bare! 







Og nu skal jeg simpelthen væk fra den her skærm. Og snart i vandet, heldigvis. Jeg er forberedt til tænderne, for man kan nå at tænke sit program rigtig godt igennem på sådan en dag, så nu skal det bare fyres af. Tre gange i rap.

(Måske er jeg faktisk lidt misundelig. Selvom jeg foretrækker den flydende udgave).

((Nå, nu sner det heller ikke mere her, nu regner det ..)).

Kommentarer

  1. Hvor er han sej !
    Jeg troede først de løb Søndag.
    Og vejret- ja, det var godt interresant i går :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er sej (og lidt gal) :-). På søndag afvikles det "rigtige" Vasalop, hvor de "rigtige" skiløbere konkurrerer for alvor, men der er i alt 9 løb om vinteren. Løbet i går var Öppet Spår som afvikles i to portioner søndag og mandag inden det officielle løb. Der er mange, mange tusind mennesker der deltager på/i de forskellige distancer og klasser, så de kan ikke være i ét løb alle sammen :-).
      Og ja, mon ikke et mærkeligt vejr!

      Slet

Send en kommentar