10. februar 2012

*

Skarpt lys
Glasklar luft
Jeg plukker øjenbryn

4 kommentarer:

Krutters Krøller sagde ...

*S* Og lyset er lige præcis til det! Jeg nyder dine stenhæklerier, når jeg kommer forbi - de er meditative og meget smukke!

Janne Møller Olsen sagde ...

Lyset har ikke været for sarte sjæle i dag. I morgen bliver jeg nok nødt til at gøre rent :-D.

Tak for ordene om stenhæklerierne, dem blev jeg glad for. Jeg hækler som regel stenene til andre og tænker på den unikke person imens, men altså .. det er ikke altid tante Aase eller hvem det nu går ud over, kan se fidusen. Åhha.

Krutters Krøller sagde ...

Tante Aase har noget at lære - at modtage det der er givet med omtanke og kærlighed! (Utak er verdenens løn - eller som en meget morsom sjæl, jeg kendte engang sagde "Utugt er verdenens løn!")

Janne Møller Olsen sagde ...

Ja, det er rigtigt :-). Jeg tror de sten er en slags mandalaer for mig, og det er vist ikke lige sådan at begribe for mennesker der er tunet ind på praktiske, hjemmehæklede håndklæder eller dyrt købt brugskunst. (Utugt, ha - og det er ikke engang løgn).

Send en kommentar