mandag den 9. januar 2012

Udstyrsstykke

Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg måtte lige flytte lidt om og pynte lidt op her. Gøre det lidt hyggeligt eller noget. Eller mere hjemligt. Jeg ved ikke hvad. Tiden går, og jeg kan ikke lade være. Jeg troede ellers jeg var færdig med gadgets ..

Men tag nu ikke fejl, siger jeg til mig selv og mener det. Mens jeg samler udstyr og indretter og gør ved her på stedet, flyder der en strøm under overfladen som man ikke skal kimse ad. Jeg prøver at tage nogle seriøse beslutninger. Eller nej, jeg prøver at finde ud af hvordan jeg skal gennemføre mine beslutninger i praksis. Venter at inspirationen indgydes mig fra oven eller neden eller hvor den nu skal komme fra, for lige nu kan jeg åbenbart ikke finde ud af det på egen hånd.

Kommer tid, kommer råd. Det ved jeg af erfaring. Jeg pusler videre, både her og i mine to andre huse.


2 kommentarer:

Lotte, frodig sagde ...

Jeg synes der er blevet hyggeligt herinde. Mere personligt, med de ting, der viser lidt om dig, herude i siderne. F.eks. en god ide at fortælle om de bøger du læser... jeg vidste ikke Linda Olsson havde udgivet en ny bog. Det ved jeg nu, og den er bestilt på biblio :-)

(Og ... det lyder spændende med det, der rumsterer under overfladen :-) )

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, tak :-). Jeg er snotforvirret, helt ærligt. Jeg kunne godt lide Linda Olssons bog fordi den rørte mig og berigede mig med en rejse i mit eget indre, men som den følsomme og "pædagogiske" bog den er, har den så vidt jeg kan se - som sædvanligt med den slags - ikke fundet nåde for kritikkernes skarpe blik :-).

(Og .. penge er magt, erkender jeg endelig, og jeg har tænkt mig at skaffe mig magt. Dét er da noget nyt - og jeg aner ikke hvordan! Venter stadig på en åbenbaring :-D).

Send en kommentar