Punkt


Jeg tænder (stadig) lys for at kunne se mørket.

Kommentarer

  1. Det kan man også være nød til :-)

    SvarSlet
  2. Godt Nytår, Janne. Ja lys i mørket skal man ha',kærligst Lavendel

    SvarSlet
  3. Lavendel, tak! Jeg ønsker også dig Godt Nytår og ikke mindst lys ;-).

    SvarSlet
  4. Lotte (frodighed)3. januar 2012 kl. 09.39

    Hvor er det smukt!
    :-)
    Og godt nytår, kære Janne! :-)

    SvarSlet
  5. Lotte, tak! (Det tog også lang tid og mange forsøg med forskellige kameraindstilling at få det her billede frem. Faktisk. Bare jeg vidste lidt mere ..).

    Og godt nytår i lige måde, Lotte :-).

    SvarSlet
  6. kameraindstillinger, skulle der have stået ..

    SvarSlet
  7. Som de andre skriver er det et meget smukt billed og en evigt gyldig sandhed.

    Jeg håber 2012 vil bringe dig masser af lys.

    SvarSlet
  8. Marina, tak :-)!

    Jeg vil også ønske dig et år med lys i store mængder - vi må (fortsætte med at) gøre vores til at det viser sig :-).

    SvarSlet

Send en kommentar