23. december 2011

Musikfredag: Vær vågen

Min timing er på alle måder elendig for tiden, og det er sjældent noget godt tegn, så jeg rusker mig selv vågen og forsøger at være nærværende. Det sidste stykke tid har været krævende for mig, og jeg har trukket voldsomt på den disciplin jeg mestrer som en anden jægersoldat, men nu - lige i dette øjeblik hvor jeg skriver det her - er kampen forbi. Der er ikke mere at gøre. Nu er der fred, også i mit hoved og i hele mit system.

Tina Dico og Helgi Jonsson kommer her med "No Time To Sleep". Til fornøjelse for mig selv og alle andre der trænger til en påmindelse. Det er ikke nogen julesang - det var det med timingen der manglede! - men ja jo, måske kan den virke som en slags nytårssang for nogle af os?

Og så kommer der ikke flere musikfredage. Det fungerer ikke for mig, det med planlagte og faste opgaver. Det virker dræbende på kreativiteten, i hvert fald hos mig, og det skal jeg ikke have noget af (mere).




Happy holidays til alle 
der kommer forbi her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar