Korrektion

Jeg tænker at man har lidt for meget om ørerne og lidt for meget kørende i processoren på øverste etage når man tager sig selv i at kigge efter tepotten i en skuffe.

Eller når man opdager man har kludret rundt i links'ne i sit forrige indlæg. Nu er de bedre, efter min mening, og i hvert fald som jeg havde tænkt mig. Bare hvis du har fattet interesse for Ben Harper.

Jeg beklager rodet, som jeg begrunder for mig selv med at jeg må være under ombygning. Ligesom teenagere.

.
.
.
Nåja. Så kan man jo også lige tage den her med i købet.

Kommentarer

  1. *S* Vi er vel alle under ombygning - det meste af tiden. Og i perioder kan det være store renoveringsprojekter ;O)
    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Rina, jeg vil nærmest mene at man i heldigste fald er under ombygning det meste af tiden. Stilstand er vel nærmest en slags død.

    Rigtig god weekend tilbage :-).

    SvarSlet

Send en kommentar