Musikfredag: Tre-i-et

Billedet er lånt her.
The Avett Brothers. Jeg er fuldkommen gået på halen over dem. Jeg er vild med deres humor, og jeg er vild med den måde de bare evner at kanalisere det hele ud på. Og det er ikke så lidt der finder vej ud.

The Avett Brothers skal spille hele tre numre i dette musikfredagsindlæg:

Ét hvor de sidder stille og synger en dæmpet duet om de(n) vigtigste ting i livet: Murder in the City.

Ét hvor de giver os en åndfuld lektion i intet mindre end selve livet (som jeg forstår det): Head Full Of Doubt, Road Full Of Promise.

Og ét hvor de musicerer røven ud af bukserne med hele kroppen og RÅBER ud til os at vi skal skrue op for farverne: Colorshow.
"Be loud - let your colors show
Try to keep the madness low"

(Jeg fandt The Avett Brothers fordi jeg læste ugebladet Søndag og så at Signe Svendsen havde hørt dem på Tønder Festivalen og nu lyttede til dem derhjemme. Det gjorde mig nysgerrig).

Kommentarer