tirsdag den 11. oktober 2011

Fantastiske verden

En ven på facebook delte på et tidspunkt et link til bloggen "1000 Awesome Things", og siden har jeg hængt på. Hver dag løber der en lille dosis ind i min læser af noget som får mig til at se på verden på en anden måde. Eller til overhovedet at se den, tror jeg måske endda.

Nogle gange "skriver" jeg noget jeg selv oplever, "ind" i min egen 1000 Awesome Things-samling i mit hoved, simpelthen fordi det gør mig godt at vælge det fokus. I går skrev jeg ind i samlingen hvor fuldkommen awesome det er når nogen man knap nok kender, giver én et knus (i vådt badetøj), ledsaget af pæne ord (Jeg vil savne dig indtil vi ses igen).

Det overgår da det meste.

(Og hvornår har jeg sidst selv givet fanden i mit forfængelige ego og vist andre end mine nærmeste at deres tilstedeværelse betyder noget? Uha, jeg har meget at lære ..).

6 kommentarer:

Lotte sagde ...

Dét link glæder jeg mig til at klikke mig ind på. :-)
...og knus'et du fik, med ord,,, sikken fin, hjertevarmende oplevelse :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, ja, du må på opdagelse :-).
Og det var vildt, det der. Jeg ku' sgi ikke sove før klokken ét af bar berørelse, haha.

Facebook sagde ...

Ja den er meget nice :)

Janne Møller Olsen sagde ...

Facebook, ja :-)

Krutters Krøller sagde ...

Ja, nu er jeg også nysgerrig - og klikker på link...snart ;o)

Janne Møller Olsen sagde ...

Rina, så håber jeg det lever op til forventningerne - måske skal man selv tilsætte lidt humoristisk sans og begejstring, men så tror jeg også den er hjemme .. :-)

Send en kommentar