27. august 2011

Udflugt

Nu er det snart tid, sæsonen starter på mandag, og jeg har tilbragt dagen dels foran computeren med at tælle bpm og dels på stuegulvet med at udføre bevægelser med en imaginær vandmodstand og ligedan delvis ophævelse af tyngdekraften så jeg er helt rundt på .. ja, gulvet. Jeg har været på rejse i youtube, Play, Bilkas musikbutik og min egen cd-samling (der ikke er blevet opdateret de sidste mange år på grund af mine vanvittige økonomiske prioriteringer, for at sige det mildt), og så var det jeg tænkte at jeg lige kunne poste et par af de numre jeg har været i kontakt med og fået "i overskud" i løbet af dagen, og måske, kun måske hvis du har tid, lyst og tålmodighed, tage dig ud på en lille musikalsk udflugt.

Turen starter i højt og moderne gear, går over det ret så tilbagelænede og slutter i en helt anden dimension - er det ikke den vej vi skal?
























Savage Rose (Take Me Higher)

Fly wild flower, fly / Fly from place to place / Leave your gypsy blanket / For the lover’s bed /
The song of thousand tales / Carried by the wind / Fly free yearning soul / Fly free savage rose
Take me higher …

To the deep horizon / The mirror in your eyes / Carry love and wisdom / The song that never dies /
To the fields of sorrow / Our mother with her broken heart / Fly wild flower, fly /
Savage rose, soul of mine

Take me higher …
Soul of mine / Take me higher / Won’t you take me higher /
Higher, higher / Take me higher / Higher

Annisette

(Kopieret herfra)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar