torsdag den 9. juni 2011

Kaffesnak


Pause. Jeg er ved at genvinde overblik og overskud, også uden endorfiner. 

På biblioteket fandt jeg en hæklebog der giver mig fornemmelsen af som en anden tåbe at have prøvet at opfinde den dybe tallerken påny. Ha. Jeg må nok indse at min autodidakte stil ikke er den mest hensigtsmæssige fremgangsmåde på alle områder, og at det kan lønne sig i visse tilfælde at sætte sig på sin flade og punkt for punkt læse andres vejledning. Hvad man dog ikke må gå igennem for at få sine drømme opfyldt!

-- < > --

Og psssst, Blogger-bloggere .. har I set det her om favicons og det her om mobilskabeloner på Blogger in draft? (Og nej, jeg læste ikke vejledningerne, men havde opdaget mulighederne og prøvet mig frem inden jeg så indlæggene. Men måske havde det været nemmere at læse først ..).