3. maj 2011

At gå i hvidt

Jeg er er gået i hvidt (med et lilla og et blåt touch), både på min arbejdsplads i soveværelset og på mine blogge. Forandring må der til, langsomt, mens jeg prøver at finde mig selv ovenpå min vintervandvildfarelse. Jeg har ryddet op, smidt ud, flyttet om og indrettet påny, og så var det at der blev et søm til overs i køkkenet. Det har fået en sømskjuler i farten, for jeg synes måske nok det ville være at gå til yderligheder at begynde at spartle ud og male lige nu, hvor jeg ærlig talt mest af alt prøver at sunde mig lidt. Mine børn ruller med øjnene og sukker, og det er godt, for det betyder formentlig at jeg endnu engang har været stand til at bryde konventionerne.

Jeg er tilfreds.


9 kommentarer:

Gitte sagde ...

Med god grund - hæklet sømskjuler i uld er det nye sort ;D

Janne Møller Olsen sagde ...

Gitte, fnis .. det nye sort :-). Jeg ser det for mig: Folk rundt omkring i de danske hjem flår ting ned fra væggene og dækker søm og skruer med hæklede dimser i uld - hvor ku' det lige være fedt at komme ind i en stue med uldblomster på væggene!

Lotte sagde ...

og rigtig dejligt lyst herinde på bloggen. Enkelthed :-)

Lotte sagde ...

Genialt!!! :O)

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, taaak :-D.
Og bloggen, ja, det ved du om nogen ;-). Tænk sig at jeg skulle få lyst til et så nøgent look, det bliver spændende at se hvor længe det holder - både i mit arbejdshjørne og på bloggene.

Losarinas mor sagde ...

Jeg holder af dit nye look !
Og synes hæklede sømskjuler bør erstatte polyfilla :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Miri, tak :-D. Det er godt at høre - kunne pludselig mærke at jeg var så træt, så træt af alle de "rodede" muligheder som jeg alligevel ikke har sans for at sætte ordentligt sammen.
Og den var god, den med polyfillaerstatningen :-)!

Charlotte Skaaning sagde ...

Jeg kan li' dit nye look i hvidt. Der er ro på, og så laver du alligevel ballade med uldblomster..skønt :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Charlotte, tak :-). Jov, der skal være lidt ballade, ellers bliver livet simpelthen for kedeligt ..

Send en kommentar