fredag den 1. april 2011

Jep!

4 kommentarer:

Anonymous sagde ...

Øj - hos dig kan man se mere af den hos mig - det er snyd !!!
Tæller du også dagene til du kan tage r. med ind og lave noget grød - åh suk hjerte brist ikke - det gør jeg. I dit bed kan man se meget mere end hos mig ....
Tak for dit virkelig søde og hjertensvarme og lange svar - tager det med mig. Og som du skriver det - så har jeg efter lang tøven og usikkerhed henvendt mig og søgt hjælp. Der skal nok også lidt mere andet til.
Ønsker en dig en god weekend !

Janne Møller Olsen sagde ...

Nicole, ja, de er store, men det skal også lige siges at det er sådan en slags meget grove kæmperabarber, det her. Vi har også en vinrabarber som slet ikke er så langt fremme, og ja, jeg tæller dagene til jeg kan tage af den til alskens godter, blandt andet grød :-).

Dejligt at høre at du "allierer" dig med nogen - det er et svært skridt at tage, og jeg ønsker alt det bedste for dig og din søgen :-).

Anne Thompson sagde ...

Jeps jeps. Mine er også på vej. Uhmmm jeg er allerede i gang med at fantasere om tærter og deslige. Forsøger ikke at kigge alt for sultent på de små spirer - er nervøs for, om det ville kunne have indflydelse på deres lyst til at vokse?!

Janne Møller Olsen sagde ...

Anne, lige netop. Jeg er ikke god til at dyrke grøntsager, men rabarber, de kommer jo nærmest af sig selv, og de bliver ved med at genføde sig selv selvom man forsøger at spise sig igennem dem på alle tænkelige måder. Jeg tror rabarberen er født til at give, så dine vil garanteret gøre sig ekstra umage med at vokse hvis du kigger sultent på dem ;-D.

Send en kommentar