7. april 2011

Hund

Jaja.

I går var jeg på biblioteket for at aflevere en bog og sidde lidt et sted hvor vasketøjet og opvasken ikke kunne nå mig. Jeg gik forbi en opsats med skiltet "Fik du læst den?" og gik rundt om bogjuletræet. Jeg skimmede titlerne lynhurtigt: Nej ikke den, nej, nej, nej, ja den der, nej, nej, nej, jo og den der, nej nej ..

Da jeg kom hjem og pakkede ud, så jeg at jeg havde lånt to bøger der begge havde ordet "hund" i titlen. Det var måske ikke så mærkeligt, indså jeg, for jeg føler mig lidt som en hund i disse dage. En underhund. En trækhund. En vagthund.

Vov.




6 kommentarer:

Gitte sagde ...

....og Janne, HVIS du nu var en hund, hvad var du så for en ??!! ;)
Jeg er stor Helle Helle fan - så kan kun sige: glæd dig til Ned til hundene, den kan nydes, når du hviler i kurven..

Janne Møller Olsen sagde ...

Gitte, så var jeg nok en ulvehund - fnis, jeg er lidt fandenivoldsk lige nu. Jeg var i hvert fald ikke en chihuahua!
Jeg er allerede på vej ned til hundene, og det er rigtig godt. Jeg er opslugt. Hvis bare jeg ikke var så fandens træt at jeg falder i søvn hvis jeg sidder stille mere end to sekunder - kurven bliver flittigt brugt, skulle jeg hilse at sige :-).

Losarinas mor sagde ...

Søde Janne :-)
Begge bøger er rigtig gode, så du har noget at glæde dig til.

Janne Møller Olsen sagde ...

Og søde Miri :-).
Jeg glæder mig - John er lige kommet på hospitalet :-).

intetnytundersolen sagde ...

To gode hundebøger :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Marianne, det tror jeg på ;-)!

Send en kommentar