2. april 2011

Fænomenalt ..

.. fortalt
.. findelt
.. fundet
.. fordoblet.

12 kommentarer:

Lotte Frodighed sagde ...

Finurligt, forundrende og fantastisk't! :O)
Ha en dejlig lørdag aften, kære Janne! :-)

silhuet sagde ...

<3

Losarinas mor sagde ...

Herligt !
Og tak :-)

intetnytundersolen sagde ...

Jeg ser, at du også var glad for Renselse :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, fak :-D.

Louise, <3 (stille crazy after all these years).

Miri, selvtak - håber du så min lille hilsen til dig i glasset?

Marianne, ja, mon ikke - godt du ledte mig på sporet af den :-). Men for dælen, hvor er den grum. Nogle gange fik jeg helt kvalme og måtte holde pause.

Janne Møller Olsen sagde ...

Louise, "still", selvfølgelig.

Charlotte Skaaning sagde ...

Fedt...:o)

Janne Møller Olsen sagde ...

Charlotte, fak :-).

Donald sagde ...

Stille eller ej, going strong med roman, tilbud og dobbeltsågodenyheder :)

Pas på fingrene i skiveren!

Janne Møller Olsen sagde ...

Donald, jeg passer på! Fingrene her er ingeniørens, ligeså er apparatet - jeg nøjes med at fordybe mig i indtrykket ;-).

Donald sagde ...

Godt at høre! Ja man skal koncentrere sig for at nyde. Kan du få ham til at skære løg i skiver og stege dem sprøde i olivenolie?

Janne Møller Olsen sagde ...

Donald, jov, måske. I hvert fald så længe fascinationen af det nye tekniske vidunder stadig er på sit højeste. Når det bliver hverdag igen, sorterer løgarbejde under mig .. :-D.

Send en kommentar