Faktisk

Lige nu ser jeg dobbelt af træthed, og det er fordi jeg har tilbragt dagen med faktisk at tage helt ned til hundene. Faktisk, jeg mener det bogstaveligt, for jeg har været i Rødby i et vist topuhygiejnisk og megastøjende badeland, og jeg kiggede ud ad vinduet fra vi var på højde med Næstved da vi kørte derned, og indtil vi var på højde med samme da vi kørte hjem, og prøvede at forestille mig John og Putte og hundene, men det var ikke helt let, for jeg sad i en bus sammen med cirka 35 i første omgang forventningsfulde, i anden omgang trætte, sultne, slatne svømmere, så der var ikke megen ro til at kontakte John og Putte og hundene. Det gik dog bedst med de sidste, men det gider jeg ikke skrive noget om her og nu.

Nå, det var egentlig det med at se dobbelt jeg ville spinde en ende over, for jeg har læst og læser rundt omkring. Dobbelt, altså, men jeg får ikke skrevet noget til nogen. I skal bare vide at jeg er der og tænker på jer.

Kommentarer

  1. .....Knus :-)
    Iøvrigt en fantastisk bog !

    SvarSlet
  2. Det er sync der vil noget, at læse HHs Hundebog og så lige skulle til Rødby.
    En anden slags dobbelt..på en måde. Jeg er her og tænker også på dig, mens du får synet tilbage. Respektfulde knus til dig for at have være dér.

    SvarSlet
  3. Gitte, ja, mon ikke. Og hvis jeg nu fortæller dig at jeg sad og læste resten af bogen i en hudlæges venteværelse i går, fordi jeg havde fået en tid for flere uger siden til at få fjernet sådan en underlig dims, så tror du nok nærmest det er løgn. Men det er det ikke. Og brikkerne faldt lige pludselig på plads der i venteværelset - nu ved jeg hvorfor bogen hedder "Ned til hundene", og hvad det var den skulle fortælle mig. Jeg kan kun sige at jeg har læst og tænkt over den bog med størst mulig opmærksomhed!

    Og det der sted, Gitte, som jeg ikke vil skrive navnet på fordi jeg så bare risikerer at alle der googler det, havner her, det sætter jeg aldrig mine ben i mere - måske lige med undtagelse af hvis jeg engang bliver farmor .. for ungerne havde en fest, ingen tvivl om det.

    SvarSlet
  4. Hahhaaa....og Helle Helle har en ny på trapperne om lidt...måske er det faktisk i dag !!!!! Hun er min yndlings !!
    og Nejnej...endelig ikke nævne det sted !! jeg har aldrig været der - men hvis det gør børn glade er det top. Børnebørn kan helt sikkert få en til at dispensere for en del. Så vil jeg gå rundt og råbe efter de små - i mormorbikini på kanten - skal ikke have alle de der baciller på min fine og sarte krop.

    SvarSlet
  5. Gitte, den må jeg have fat i .. jeg er fuldstændig bjergtaget. Hold dig bare til kanten, det vil jeg også gøre hvis den tid kommer - jeg håber bare jeg stadig er godt gående så, eller at mine børnebørn har nået at lære at svømme, for der er 400 km kant i det badeland, sådan cirka, og så kan man tilmed dårligt se den for de mange,mange mennesker.

    SvarSlet
  6. Dine børnebørn bliver små henrivende Inge (r) m/k - du træner dem i poolen inden turen går til xx med farmor.
    Den nye HH kommer d. 15. april - "Dette burde skrives i nutid" lalallaaaa....

    SvarSlet
  7. Gitte, tak for info :-D. Jeg kaster mig over bibliotek.dk og lægger en bestilling ..

    SvarSlet
  8. Nåja. Og se så lige her: http://www.bogtube.dk/!

    SvarSlet
  9. Næææhh...Janne hvor fint. At høre det lille klip er som at få en gave i utide, tak for det. og nu skal jeg kun sove tre gange mere...

    SvarSlet

Send en kommentar