Taksigelse

Jeg hvisker lige forsigtigt med ansigtet vendt væk, øjnene slået ned og hånden for munden, for jeg har kigget i min blogstatistik og set hvordan det er væltet ind med besøg ovre fra Losarinas Mor i dag, og det er lidt overvældende for en introverteret person som mig, men altså, det jeg gerne vil sige, eller hviske, eller måske bare håbe at I forstår uden at jeg behøver sige så meget, er at jeg ikke er mindre glad og taknemmelig end Miri. Tænk sig at så dejligt et menneske havde lyst til at besøge mig!

Jeg ved godt at jeg nok ikke kan sende nogen over til Miri som ikke allerede har været der, men tjek nu alligevel lige det her ud ..

Kommentarer

  1. Hvor er det fint, at I havde sådan et vellykket besøg. Ja, Miri er en gæv kvinde og det er du uden tvivl også. Det kunne jeg nemlig læse mellem linjerne hos hende! :)

    Ha' en fin aften hos dig.

    SvarSlet
  2. Tak, Megan, det var sødt og finurligt sagt :-). Du må også have en god aften (hvis du er oppe endnu, jeg kan forstå at det har været en dag på noget gyngende grund :-).

    SvarSlet
  3. Jeg må vist lære noget om det der blogstatistik.
    Og jeg bliver altså helt genert..

    SvarSlet
  4. Miri, altså det der blogstatistik, det er både godt og ondt, så måske er det bedre at lade det ligge, hvad ved jeg. Jeg er bare for nysgerrig. (Du kan se din i betjeningspanelet under "Status"). Hvis jeg kigger i min, kan jeg se at der siden i går kl. 10 er kommet 27 besøg fra din blog. Kigger jeg på hele ugen, er tallet 49, og de fleste er sikkert fra i går morges, forestiller jeg mig. Det er helt vildt mange besøg i forhold til hvor mange der ellers besøger min blog, og så - selvom jeg ved at alle kan se den hvis de lander på den - får jeg samme fornemmelse som når jeg skal rejse mig i en forsamling og sige noget om mig selv. Det huer mig ikke, jeg plejer for alt i verden at undgå sådanne situationer. Gulp! ;-). Heldigvis har du skrevet så fint om mig og mit, at det er nogenlunde til at bære .. hø.

    Og bliv bare genert hvis det er det du bliver - det spolerer ikke dejligheden :-).

    SvarSlet

Send en kommentar