14. februar 2011

Dagens opskrift


(Set og fotograferet i bus 400S).

9 kommentarer:

intetnytundersolen sagde ...

Den var sød :-)

Losarinas mor sagde ...

Hi hi :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Marianne og Miri, ja :-D .. det kan nu godt være mine ris skal koge lidt mere end 10 minutter.

Lotte Frodighed sagde ...

(var lidt spændt på om jeg kunne udgive sådan en kort kommentar, når nu man ikke kan hos mig, hehe... :-) ) ... (Håber du stadig nyder ferien!)

Lotte Frodighed sagde ...

:O)

Gitte sagde ...

Kæmpegod opskrift, tak for den. Håber du nyder dine dage i strakt arm :)

Janne Møller Olsen sagde ...

Jeg nyder i fulde drag - jeg er bare bange for at jeg ikke når alt det jeg gerne vil :-).

Lotte, blogger-kommentarsystemet og jeg er en nådig enhed; her er ingen kommentarer for korte, for lange, for sene eller for .. -kerte. Alt modtages med glæde og tak :-D.

Gitte, jeg rækker ud, det bedste jeg kan :-).

Krutters Krøller sagde ...

Det er således bevist, at der findes "intelligente" reklamebureauer! Hvor er det godt - og universelt! ;o)

Janne Møller Olsen sagde ...

Rina, ja, haha :-). Jeg synes det er et rigtigt guldkorn, selvom det er opfundet i markedsføringsøjemed.

Send en kommentar