onsdag den 26. januar 2011

!

Død og kritte, jeg vil gå ned og vaske køleskab af, grundigt, og arbejde mig frem mod et øjebliks eufori over at være én der har styr på slige sager som en anden husholderske. Om en time eller så vil jeg uden blusel kunne åbne lågen for enhver der kommanderer: Vis mig dit køleskab! Jeg ser det for mig.

Det skal være NU, kan jeg mærke, ellers overvældes jeg af arbejdets kedsommelighed. Igen. Men den går ikke længere. Nu har jeg også skrevet om det, så er der ikke mere jeg kan finde på for at udsætte det. NU, sagde jeg.

7 kommentarer:

Gitte sagde ...

...og husk bagefter, Janne SÅ begynder festen !! og den forsætter hver gang du åbner lågen..partyparty :D

Lotte sagde ...

Sejt, Janne! Og tænk, nuet overfaldt osse mig - jeg går igang med at male en stue, som har givet mig dårlig samvittighed i temmelig lang tid :O) (...og holder lige min første kaffepause, ikk?!!)
God arbejdslyst!!! Det blir SÅ fint, både der og her :O)

Losarinas mor sagde ...

glroien...Ikke en nyopdaget legemes del, bare mig, der ikke kan taste korrekt:-)
Glorien !

Losarinas mor sagde ...

Fnis :-) Jeg pudser glroien- for jeg gjorde det i Lørdags !

Janne Møller Olsen sagde ...

D'damer,

missionen blev fuldført, jeg tog også lige vaskeskabet når jeg nu var i gang, gik i containeren med pap og skovlede sne.

Jeg var helt høj da jeg spurtede på arbejde, og Gitte, nu er festen begyndt med at jeg har taget mig et glas koldt mælk fra et fuldstændig rent køleskab .. Ahhhh!

Lotte, du ligger da fuldstændig i overhalingsbanen for tiden, haha .. det lyder som om det bliver finere end fint.

Miri, jeg kan godt lide at du antyder at glorien er en legemsdel, det var jeg gået glip af hvis du ikke havde tyrket forkert. Kroppen er dit tempel, mener jeg det hedder, så puds du bare glorien - det har du også fortjent hvis du var SÅ tidligt ude som i lørdags :-D.

intetnytundersolen sagde ...

Hehehe - et lidt sent god fornøjelse herfra :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

intetnytundersolen, tak, det er aldrig for sent med den slags :-).

Send en kommentar