17. december 2010

Stier

Jaa. ...

Træt fredag. Der er ikke så meget at sige, så jeg siger (næsten) ikke noget. Jeg tror jeg er ved at blive forkølet og fryser allerede ved tanken om et par timer i 26,5 graders "varmt" vand i eftermiddag.

Jeg nærer en ufattelig stor tiltro til menneskers åndsevner generelt, og der skal meget til at ryste den. Det er dog muligt, har jeg opdaget - heldigvis på den sjove måde. Prøv at se denne video, som jeg har gravet frem på YouTube efter at flere har delt en anden kopi af den på facebook (tak!).

Jeg ønsker god weekend og intelligent stifinding i sneen til alle!

9 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hjem og drik varm gløgg og tag lune sokker på ! God bedring :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

> Losarinas mor

Tak, Miri :-). Sjovt, jeg har lige taget uldsokker på. Og gløggen, det lyder konstruktivt. Jeg sætter min lid til at at det ikke udvikler sig - det har jeg ikke tid til :-).

Madame sagde ...

Ja, det er en helt vidunderlig video, Janne :-) Jeg håber, du styrer ude om en forkølelse - rigtig god bedring og ha' en dejlig aften!

Lotte Frodighed sagde ...

Haha,,, skør video :O)
God weekend til dig også og god bedring! :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

> Madame og Lotte Frodighed

Den der video .. først tænkte jeg at de måtte have fået nogen til at spille de her forvirrede fodgængere, for så dumme kan folk da ikke være. Så tænkte jeg tænk nu hvis det er rigtigt at mennesker kan have så lidt overblik og bare følge den skovlede vej slavisk på den her måde, selvom den er længere, går i cirkler og tværs gennem forhindringer. Og så gik det op for mig at jeg måske selv bevæger mig gennem livet på denne måde fordi jeg ikke kan finde ud af at løfte blikket og se helheden/den ideelle retning? Og så var det jeg tænkte at jeg vist ikke er for klog ..

Og tak for ønskerne. Min hjælpeinstruktør var en engel og tog det meste af "vandarbejdet", så jeg kunne nøjes med 20 minutter i vandet. Og så har jeg sovet til kl. 10.30 i dag (meget usædvanligt), og vågnede blot op med lidt snot og et tungt hoved, som jeg forsøger at fordrive med kaffe nu, så det skal nok gå alt sammen.

God weekend igen til jer :-)

Turid sagde ...

God helg til deg også. Hyggelig at du er innom hos meg.

Janne Møller Olsen sagde ...

> Turid

Tak :-), og i lige måde. Jeg læser altid med, men tit blot via min læser.

Solrun Koivuneva sagde ...

Herlig video.
Og jeg tror du har ret, vi er vist alle så dumme en gang imellem

Janne Møller Olsen sagde ...

> Solrun

Ja, det kan man nok ikke sige sig fri for at være (selvom man gerne ville :-)). Men altså, SÅ dumme at man vender om og går tilbage fordi vejen deler sig i to? Det er en svær kamel at sluge .. men der er nok ingen vej udenom.

;-)

Send en kommentar