Servicemeddelelse

Her kommer en servicemeddelelse. Jeg har afinstalleret Echo-kommentarsystemet fordi jeg igennem en periode ikke også har modtaget bloggens kommentarer i Bloggers eget kommentarsystem. Så blev jeg bange for at de ville forsvinde helt hvis og når og i tilfælde af .. og så videre. Jeg har dem godt nok som feed også, men det kommer jo ikke læserne til gode, og det er lige præcis hvad de gerne skulle, synes jeg.

Da Echo var væk, væltede de manglende kommentarer gudskelov ind i mit Blogger-kommentararkiv (og min indbakke), så det endte godt, pyha, men jeg har alligevel besluttet at benyttet Bloggers eget system fremover. Jeg har ikke rigtigt teknisk snilde nok til at føle mig tryg ved det andet.

Nu er der så bare det at der ikke længere er link fra kommentatornavnene til kommentatorernes egne blogge, og det er jeg ked af. Derfor:

Hvis du ikke ved hvem der "gemmer" sig bag de kommentarer der er udgivet indtil dette øjeblik, så kig i sidepanelet i blogrullen 'Vindue til verden' og find navn og blog ad den vej.

Der er også lidt skuddermudder i hvilke kommentarer der er svar til hvem, men jeg håber at det alligevel er til at finde sammenhængen.

Undskyld. Det er ikke fordi jeg ikke værdsætter de kommentarer der er skrevet, faktisk tværtimod. (Og jeg var såmænd også glad for Echo med de ekstra muligheder der lå i det ..).

Kommentarer

  1. Jeg har også undret mig over hvad der får nogle mennesker til at bruge echo-kommentar systemet. Jeg bruger wordpress.com og har ikke haft store problemer med spam eller kommentar-service af den ene og anden slags; jeg har dog haft problemer med at nogle kommentar-skrivere havnede i en godkendelses-liste, som jeg ikke altid checkede, også efter at de var godkendt gennem længere tid - og lidt mere bøvl i den anledning. Nok om det.

    Kommentarer her på blogsport fungerer udmærket, og jeg håber ikke du bliver "angrebet" af for mange reklamer og spam.

    SvarSlet
  2. Donald,
    Jo altså, det der fik mig til at bruge echo var dels især muligheden for to niveauer i kommentarsporet (at man kan svare direkte på en kommentar) og den avancerede tekstredigering (links, kursiv, fed, smileys osv.). Jeg ved at blogger arbejder på at udvikle en svarmulighed som du jo også har og benytter dig af i Wordpress, så nu venter jeg bare på den bliver lanceret :-). Ellers kan det være jeg snart skal udforske Wordpress lidt, hø, jeg har det også med at kede mig så frygteligt hvis jeg ikke finder på noget nyt :-).

    Ellers er det her jo også godt nok - jeg synes bare det er lidt tungt at skulle adressere alle mine egne kommentarer (og jeg kan godt lide at svare, jeg ville synes det var mærkeligt hvis jeg ikke gjorde det, men det er der jo flere forskellige holdninger til).

    Spam, reklamer og sådan har jeg aldrig haft problemer med - det er altid søde, relevante kommentarer fra rigtige mennesker jeg får på min blog (måske fordi der ikke er ret mange der læser den?).

    Så sådan hænger det sammen ..

    SvarSlet

Send en kommentar