Hjerternes fest

Hørt i går:

- Jeg tror lige jeg rydder den sne jeg kan nå, mens vi venter ..

Skovle, skrabe, også ind på den ældre nabos område.

- Nej, nej, du behøver ikke gøre det dér, for hun har nogen til at rydde for sig. Jeg har lagt mærke til at der altid er ryddet.

Måbe, grine. Hvem søren tror han den der "nogen" er?

---

Og mens vi er ved overskudsdeling, så kommer også her et link til den indsamling til mødrehjælpens julehjælp som jeg har opdaget at gode kræfter i blogland har sat i værk, og som jeg ikke synes kan få opmærksomhed nok:



Kommentarer

  1. O:-)  Hjerter er dejlige og de er sgu seje dem der har sat det i værk.

    SvarSlet
  2. Ja, helt vild seje!!! Hatten af, siger jeg bare.

    SvarSlet
  3. Og ja  O:-) , haha, jeg har lige set dit feed (det er mest min mands glorie (men også lidt min  :-[ O:-) ), der skal pudses når det handler om det der snerydning).

    SvarSlet
  4. Hej Janne!

    Jeg skriver her, fordi jeg synes du har en rigtig god og velskrevet blog.

    Jeg har et par forslag til udviklingen af din blog, som jeg gerne vil snakke med dig om. Du kan starte med at skrive til mig på min mail - så kan vi tage den derfra :)

    mvh,
    Anders.
    anders.trust@goviral.com

    SvarSlet
  5. Hej Anders,

    Tak for din henvendelse og dine pæne ord om min blog.

    Jeg antager ud fra din e-mail-adresse at du skriver i embeds medfør og har et produkt du gerne vil sælge? Min blog kunne givetvis godt trænge til at blive udviklet, men den er en ren fritidsbeskæftigelse og ikke noget jeg poster penge i eller har nogen ambitioner om at udvikle ud over hvad jeg selv kan finde ud af og på med inspiration og hjælp fra andre bloggere, hvorfor jeg ikke tror der er grund til at snakke videre.

    Men tak igen. Og held og lykke med at dit fortsatte arbejde :) .

    Med venlig hilsen
    Janne

    SvarSlet
  6. Godt der er "nogen"... der gør det - altså rydder hos naboen! *GG*
    Og godt der er nogen med initiativ og go'e ideer - som hjerternes fest! Bravo! ;o)

    SvarSlet
  7. Ja, godt der er "nogen" der både rydder, sætter i gang, donerer gaver, køber lodder og alt muligt andet. Godt vi er "nogen" og ikke "ingen" - det må vi huske at vi er  :-D .

    SvarSlet

Send en kommentar