2. december 2010

Dage

I halen af det forrige tunge indlæg kommer her lige et lettere - for sådan er min dag også.

Om lidt tager jeg skitøj på og bevæger mig op i byen for at hente den bog på biblioteket som er klar til afhentning. Jeg er en fattigrøv, og jeg må vente til biblioteket leverer hvis jeg vil læse. Og jeg har ventet. I mange, mange dage. På "Dage" af Dorthe Nors. Men nu ligger den klar, og jeg er på vej ..

Næsten. For inden jeg går, vil jeg lægge min fine betonafstøbning af et rabarberblad, som jeg har fået helt fra Källö Knippla, hvor rabarberne gror på trods og ligner en slags dværgrabarber, til optøning i badekarret sammen med mine lanterner, så jeg kan få fyldt røde æbler i det første og lys i de sidste. Det bliver fint, tror jeg. Jeg skal sørge for et billede til min lille juleserie i sidebaren senere.

Klik her/på billedet i sidebaren for at se alle billeder.

4 kommentarer:

Megan sagde ...

Håber bogen var hele turen værd! :-D

Janne sagde ...

Megan, det tror og forventer jeg. Jeg er allerede godt på vej, og det ser ikke ud som om jeg bliver skuffet.

Marianne sagde ...

God læsning så! Vejret er dertil :)

Janne sagde ...

Ja, det er. Og det ER god læsning. Værd at vente på :) .

Send en kommentar