6. oktober 2010

Vaks ved havelågen


6 kommentarer:

Madame sagde ...

Haha, skøn illustration til udtrykket 'vaks ved havelågen' :)

Janne sagde ...

Madame, tak :) . Tænk sig, jeg går igennem den låge hver eneste dag og har gjort det de sidste ca. seks år, og jeg har aldrig lagt mærke til hjertet før. Der er heller ikke andre i familien der har nævnt det. Det er da vildt! 

Lotte, Frodighed sagde ...

Detaljen! :)  Hvor er det fint! Og godt set. Selv efter seks år ;)  Det er dejligt vores nærmeste hverdag stadig kan overraske.

Janne sagde ...

Ja, Lotte, det er så fint - har du lagt mærke til at man kun kan se hele hjertet når lågen er åben?

Og helt ærligt. Det er ikke kun hverdagen der overrasker mig, det er godt nok også mig selv. Hvad mon jeg ellers overser? Jeg må jo være stæreblind :) .

Lotte Frodighed sagde ...

Ja jeg har set det :O) Det er herligt :)  
(PS. Jeg giver lige Sidse et link til dette indlæg. Om at se nært. Synes det her er et pragtfuldt eksempel!)

Janne sagde ...

Lotte, jeg tænkte nok at du så, det var vist nærmest et retorisk spørgsmål, haha.
(Og fint med link til Sidse - jeg må da lige se hvad hun har gang i :) )

Send en kommentar