6. oktober 2010

(Sociale knapper)

(Jeg ved ikke hvorfor de der deleknapper pludselig kan ses under hvert indlæg. De er muligvis af det gode, og det er muligvis udmærket at stille dem til rådighed, men jeg har ikke selv bestemt at de skulle være der, og præcis derfor er det skideirriterende at de er der. Jeg håber de går væk af sig selv igen på samme måde som de er dukket op, for så kan jeg sætte flueben ud for muligheden hvis det passer mig. Og det er nu engang mere min stil).

Opdatering kl. 21:41
(Og så virker de knapper ikke engang, går det op for mig i dette øjeblik, og det er endnu mere irriterende at de kan ses uden at kunne bruges, så nu HAR jeg sat det flueben .. grrr).

Opdatering 7. oktober kl. 21:30
(Hehe, der snød jeg dig, Google/Blogger. Kom igen!)

8 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg gad vide, hvordan du har fået disse delekanpper frem - de er ikke hos mig :) Men ja, vi vil gerne selv bestemme!

Janne sagde ...

Madame, ja, jeg ved det ikke, de var der lige pludselig. Så prøvede jeg to andre browsere, og de var der stadig. Nu har jeg lige prøvet at tage fluebenet væk under indstillinger for indlæg, og de er der stadig. Det må jeg så gøre med jævne mellemrum, tænker jeg, og så en dag er de måske vitterlig væk.
De gør jo ikke så megen skade, men jeg forestiller mig nu ikke at der er nogen der vil dele mine indlæg og synes de sender et forkert signal. Men de er der, og jeg må prøve at se stort på det. For fredens skyld :) .

Lotte, Frodighed sagde ...

Det ville jeg også blive irriteret over! Underligt de lige pludselig var der og ikke er til at få væk igen! Grrr....

:O)

Janne sagde ...

Lotte, jeg fatter ikke en meter .. og her er ingen kære Peter. Jeg håber det blot er en af googles udviklingsfinurligheder som er løbet af sporet, og at jeg kan få dem væk igen inden så længe. Indtil da må jeg prøve ikke at hidse mig for meget op, haha.

Leo sagde ...

Jeg tror, Facebook, Twitter og hvad de ellers hedder de store sociale netværkssider, har så stor økonomisk indflydelse, at de kan få deres knapper ind hvor som helst - også uden at spørge ejeren af blokken.

Janne sagde ...

Leo, det skulle ikke undre mig om du har ret - man ved aldrig hvad man er offer for fra det hold :) . Men de skal få kamp til stregen, skal de. Jeg har sådan en udvidelse til min browser der blokerer alle reklamer, så jeg ser aldrig en reklame når jeg bevæger mig rundt på nettet. Heller ikke på facebook, og det har jeg det rigtig, rigtig godt med.


Jeg tror lige jeg tager fluebenstesten igen og ser om ondet er gået over af sig selv. Ellers må jeg snart finde et sted at klage eller bede om hjælp.

Tak fordi du skrev, Leo ;) .

Janne sagde ...

Nope! De er der stadig. Suk.

Janne sagde ...

Og YES!

Send en kommentar