1. september 2010

2

Jeg har sagt det så tit i vital protest
Jeg har 2 fridage endnu

8 kommentarer:

Krutters Krøller sagde ...

Ååh, ja - og gentag gerne *SS* NYD DEM, DE 2!

Janne sagde ...

Rina, jeg nyder - så godt jeg kan med tusind spekulationer kørende på den sekundære kanal i baggrunden. Men sådan er det bare, jeg skal altid lige over de første hurdler.

Ja, jeg gentager. Og dog. Godt jeg ikke er startet ved 25, i det mindste ;) .

Donald sagde ...

I den situation er det meget svært at sige "glasset er halvt fuldt", men engang fandt jeg ud af hvad man skulle gøre ... nu har jeg glemt det igen :-/

Janne sagde ...

Donald, jeg ved det heller ikke .. måske kunne man få øje på det halvfulde glas ved at vende det om og sige at der nu kun er 2 dage til jeg igen arbejder meningsfuldt med andre mennesker og i øvrigt tjener penge? :)

Losarinas mor sagde ...

TO hele lange glædesfyldte dage :)

Janne sagde ...

Ja, to hele dage, Miri. Jeg er rig!
Hav en dejlig dag :)

Madame sagde ...

Hvad venter der dog om to dage - jeg tror, du har noget i ærmet :)
Ha' en dejlig fridag, Janne!

Janne sagde ...

Hehe, Madame, ja, der venter noget, men sæt nu ikke forventningerne for højt - det er bare for sjov, og fordi jeg ikke rigtigt kan koncentrere mig om at skrive noget særligt. Jeg kender mig selv - min hjerne er låst i sådanne situationer.  ;)

Send en kommentar