2. september 2010

1

At livet skal være en kreativ fest
Jeg har 1 fridag endnu

8 kommentarer:

Anne Thompson sagde ...

Det skulle det gerne være, ja. Hvad mon du skriver på dag nul?! 

Janne sagde ...

Ja, hvad mon :-D ?

Krutters Krøller sagde ...

ENJOY! ;o)

Janne sagde ...

THANKS! :-D

Madame sagde ...

Uha, og hvad så i dag?
:)

Janne sagde ...

Jaaa  =-X  .. kønt bliver det ikke, så meget kan jeg da sige. :)  

Lotte sagde ...

"Livet skal være en kreativ fest"
Manner, hvor er det godt sagt!
I dag var det her jo så i gar. Er osse spændt på Nul. :O)
Kram!

Janne sagde ...

Lotte, ja, ik' osse? Problemet er bare at det er så enormt svært at leve af sådan en fest, suk. Nu går jeg op til mine svømmesager på skrivebordet og ser om jeg kan få festen til at fortsætte i/ved bassinet - det må være målet foreløbig.

Knus, Lotte, fra mig til dig. Dejligt at du har luft til et par pip igen ;) .

Send en kommentar