30. august 2010

4

De har lavet en plan og sagt kom og svøm!
Jeg har 4 fridage endnu

4 kommentarer:

Krutters Krøller sagde ...

Mon et tillykke er på sin plads? Eller noget andet? *S forsigtigt?*
Kærligst

Janne sagde ...

Rina, århhh, jeg ved ikke .. jeg er jo en slags sæsonarbejder, og sommeren slutter med august, sådan cirka, for mig. Fortsættelse følger .. jeg trængte bare til at lave noget fjollet ;) . Men tak alligevel!


Og rigtig god bedring  - jeg har hørt jungletrommen.


Også kærligst

Donald sagde ...

Jeg husker en kommentar hvor du skrev noget i retning af, at det var morsomt at opdage at du stadig har dette med svømmeriet som en second nature. Det er ikke sikkert at det automatisk bliver ved. Vi håber alle at leve længe, men man opdager at det har sin pris.

Janne sagde ...

Donald, jeg ved det godt, og jeg sætter også pris på at jeg på sin vis har svømmeriet (fedt ord!) at falde tilbage på - det har reddet mig mangen en gang fra både isolation, kropsligt forfald og økonomisk ruin ;) . Jeg vil også gerne stå ved at mit hjerte banker for svømning, både min egen og andres. Der er bare så mange andre ting jeg opdager med alderen at mit hjerte banker for. Det skal ikke være et enten-eller, men et både-og, det har jeg forlængst forliget mig med, men når det nu nærmer sig, så synes jeg alligevel jeg bliver lidt trængt op i en krog. Intet alvorligt, bare tankevækkende, du ved  ;) .

Send en kommentar