31. august 2010

3

De vil se mig vågne af min tossede drøm
Jeg har 3 fridage endnu

8 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Selv om du tæller ned, håber jeg du nyder dine fridage :)

Losarinas mor sagde ...

Selv om du tæller ned, håber jeg du nyder dine fridage :)

Janne sagde ...

Jeg nyder dem, Miri, på trods af at jeg tæller ned :) . I dag har jeg gået fra Valby station (hvor jeg skulle til tandlægen - 0 huller!) til Nørreport station ad gader jeg aldrig har været på før, og drukket kaffe på vejen - så bliver det næsten ikke bedre ;) .

Anne Thompson sagde ...

Det er nærmest en moderne version af Johnny Cash' om manden, der skal henrettes "Three more minutes to go...." Håber, din slutning er mere munter :)

Janne sagde ...

Åh Anne, du er skarp. Nu er jeg afsløret  :-D . Slutningen afslører jeg dog ikke endnu - den er skrevet, men I må vente - det er sådan jeg har det lige nu. (Griner)

Solrun sagde ...

Lyder som en super måde at bruge sin fridag på...dog ikke det med tandlæge besøg det gad jeg godt undvære

Janne sagde ...

Solrun, ja, det var så fint. Masser af udenlandske maddufte og små oaser til børn og voksne som jeg slet ikke kendte til. København er en dejlig by.

Jeg har total tandlægeskræk, og jeg slæber mig kun derhen fordi jeg har verdens bedste tandlæge. Margareth, hedder hun, og hun giver mig musik, loftsbilleder og sprøjtevis af bedøvelse, og hun passer i det hele taget rigtig godt ikke bare på mine tænder, men på hele mig. Ellers var jeg død af skræk for længe siden, tror jeg.

Anne Thompson sagde ...

:)  Tak for det, Janne. En rigtig sjov idé er det i hvert fald!!

Send en kommentar