6. maj 2010

Proces

Ævl, bavl, vrøvl, kævl, bøvl.

Elv.

Trævl. Savl.

Selv.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hmm...nu har du jo lige været i Norge, mit andet fædreland...ordene fik mig til at tænke på lyden af en rislende elv, mens jeg læner mig op af en solvarm sten og nusser trævlerne på mit sjal, bare mig selv- dog uden savl :-)

Kh

Liv

Janne sagde ...

Liv, åh, hvor dejligt at du kommer til at tænke på noget så vederkvægende som en solrig dag i fjeldet - jeg er med, helt sikkert, jeg sidder der allerede og lytter og snuser ind og mærker varmen ;-).

Jeg tør slet ikke skrive hvad jeg tænkte da jeg skrev ordene, for det er ikke for kønt, men måske skal det være skidt før det bliver godt eller noget. Nu vender jeg i hvert fald fluks tilbage til fjeldet og savler lidt over udsigten :-). Jeg er i gang med Ulveskindet af Kestin Ekman som du har bragt ind i mit hus, så det er ikke spor svært. Uhm.

Vi ses snart ..

silhuet sagde ...

Træl. Slave. (af mig) Selv.

Janne sagde ...

Louise, nu blev det så trist endda :-D. Måske går vejen til sig selv over at turde stå nøgen, uden en trævl på kroppen, og med sin ked-af-det-hed blottet? Det tror jeg på. Selvom det ikke er kønt.

Kærligst

Losarinas mor sagde ...

Jeg fatter ikke så meget...
Men oplever det indadvendte, at være inderst i den snærrende spiral- måske ?
Men måske du snart kommer ud :-)

Janne sagde ...

Kære Miri, jeg tror såmænd du fatter mere end du aner, for det med at komme ud, det er lige præcis det der rører på sig i mig. Og når det er sagt, så er der frit slag her, det var egentlig bare ment som en slags ordleg. Jeg kan godt skrive en hel historie med alle ordene, og det er sjovt for mig, men det allersjoveste er når du og andre skriver (her eller bare inde i hovedet måske) deres egne historier og måske kommer til at tænke over et og andet som ringer en klokke i dem selv. Det glæder mig virkelig ;-).

Tak, Miri.

Send en kommentar