12. marts 2010

Sirenesang

Åh nej. Det går aldrig godt. Nu bliver det endnu farligere med det her bloggeri, for nu er DE kommet.

Jeg opdagede dem ved et tilfælde på tegnebordet, skulle lige prøve og blev helt forskrækket, for de hev og trak i mig, lokkede som sirener: Kom, kom, vi er slet ikke farlige, prøv at se hvor fine vi er ..

Jeg veg tilbage i rædsel og smækkede beslutsomt computeren i og gik ned og drak te. I første omgang i hvert fald. Nu har jeg så også læst om dem, de går åbenbart ikke sådan væk igen af sig selv. Jeg bliver nok nødt til at forholde mig.

Det er de der fede skabeloner og tilpasningsmuligheder der er opfundet til Blogger, jeg snakker om. Hvordan skal jeg kunne holde mig fra dem, uforbederligt legebarn og tvangsforandrer som jeg er? I ved, lige så snart jeg har bagt det der skønne gulerodsbrød en eller to gange, så skal det partout laves om til et lyserødt rødbedebrød som alle griner af og er lidt tilbageholdende med at spise, men som jeg selv synes er så fantastisk og vist mest kan lide at spise fordi det er nyt og anderledes og aldrig set før (af mig). Jeg kan bare ikke lade være.

Det er pludselig næsten en skam vi ikke går de lange, mørke vinteraftener i møde.

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

Hihi... ja det er noget værre noget. Jeg må vist afholde mig fra at klikke mig derind (sagde hun og klikkede sig derind ;O) ). Jeg er vist skabelonoman. ;)
Det ser rigtig fint ud her nu. Jeg er klar over at NU kan være forandret om et øjeblik... God leg, kære Janne!  :)

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, haha, skabelonoman! Tror du vi er de eneste to i denne verden der lider af det? Jeg tror det ikke .. og jeg elsker selv at klikke mig rundt og se hvad der sker hvor der sker noget. Det er noget værre noget, jeg er også glad for sådan som det ser ud nu, men når jeg så kigger, så .. åhhh .. den dér, nej, den dér .. så er det der er nu, så ke-de-ligt. Suk.
Jeg må lige lure lidt. Men det bliver dæleme svært at holde fingrene væk  :-D .
Nu hopper jeg lige over til dig - har set din nye, super stemningsfyldte header. Hvis bare jeg kunne selv lige som dig ;) .

Janne Møller Olsen sagde ...

Ai, Lotte altså. Hende strikkedamen har jeg set og grinet af hos dig før. Gad vide om det er tilfældigt at Garn og Google begynder med samme bogstav?

Kirsten sagde ...

hæ! Jeg er væk fra blogspot, fordi jeg er skabelonomanen over dem alle! Jeg måtte simpelthen på afvænning. Nu har jeg kun wordpress.coms faste at fifle rundt med, men se om det hjælper!

GOD FORNØJELSE ;)

Janne Møller Olsen sagde ...

Fnis, Kirsten. Jeg har holdt mig i skindet længe (altså efter egen standard), men så dukker der lige sådan noget op, og så er jeg hooked igen. Jeg ved ikke .. på en måde er det en del af fornøjelsen og en del af udtrykket, og man keder sig i hvert fald ikke når man besøger dig (eller dig, Lotte), og det har også en værdi.

Og TAK - jeg har allerede leget lidt, men så kan jeg jo heller ikke bestemme mig. Det går godt her, haha, i aften skal jeg lave en fødselsdagsgave færdig, og den skal ikke laves på computeren!

Send en kommentar