20. marts 2010

Jeg beklager ..

.. at der sådan kom et tomt link flyvende ud i din feedlæser i går fredag. Jeg ved ikke lige hvad der skete, ud over at telefonen ringede og bragte mig ud af fatning som altid, og så fik jeg klikket på en forkert knap. Jeg var ellers lige ved at skulle skrive noget med bare en smule indhold i modsætning til nu, men det var pist forsvundet efter forskrækkelsen. Desværre var det ikke lige så nemt at udradere det tomme indlæg som det indhold det skulle have haft, for selvom jeg skyndte mig at slette indlægget, var skaden åbenbart allerede var sket - PingShot er effektivt, wwwrrrooom en feedmotorvej! Nu er jeg så kørt fra igen og tager landevejen fremover, forhåbentlig med færre fartuheld til følge.

God weekend!

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Så længe DU ikke forsvinder, så pyt med tomme links, mortorveje der ender blindt og anden virak :)

Janne Møller Olsen sagde ...

Louise, jeg forsvinder ikke, og heldigvis kunne jeg finde dig og dine forholdsvis mange ord i dag også :) , hvor godt, siger jeg bare! TAK!

Send en kommentar