lørdag den 13. marts 2010

Bare sig JA!



Snow Patrol: Just Say Yes. (Lyrics her)

Fordi jeg bliver helt høj når jeg hører det her nummer, og det gør jeg hele tiden. Jeg kan slet ikke undgå det, for det kører uafbrudt i fjernsynet eller på den ene eller den anden computer her i huset, og nu har det også sneget sig ind i mit eget system. Det kan ellers godt knibe lidt med at åbne mig og give mig hen, for jeg kan godt være bange for at tingene ændrer sig til det værre, eller at nogen kommer løbende efter mig og slår mig oven i hovedet med en meget stor hammer og råber JUBELIDIOT!, og så er det tryggere at slå sig selv med en mindre hammer på forhånd og sige nej.

Men i dag er en god dag, og jeg kan ikke få øje på nogen hamre.

Just say yes.

2 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Nyd din JA dag :)

Janne Møller Olsen sagde ...

Tak, Miri - det er bare med at gribe dem når de er der ;) . Nyd også din dag, jeg håber den bliver god.

Send en kommentar