4. februar 2010

Om at oprette sider på Blogger

Hermed en lille servicemeddelelse. Nu kan man oprette sider på en Blogger-blog, prøv at se indlægget Create Pages in Blogger på Blogger Buzz.

Jeg måtte straks kaste mig over denne mulighed som jeg har savnet længe i min sædvanlige længsel efter dybde. Ideerne til indholdet havde jeg allerede i mit hoved, og hvis du også vil dykke, kan du se resultaterne via linkene øverst på bloggen.

Jeg lover ikke at jeg ikke piller lidt i indholdet senere, det gør jeg sikkert. Håber I vil bære over med mig.

5 kommentarer:

Lotte, Frodighed sagde ...

Orv! Det var jeg ikke klar over! Det er en af grundende til at jeg er hoppet over til wordpress :O) (og selvfølgelig også fordi jeg gerne vil have mit eget domæne, jeg kan rode rundt i ;O) )
Men at have SIDER/PAGES er virkelig noget jeg også har savnet i blogger!!!
Tak for info :-)

Janne Møller Olsen sagde ...

Lotte, ja, det er en fed, ny feature :-). Du skal nu ikke være ked af din wordpress-blog, den er så fin .. og så vidt jeg kan se, kan wordpress mange ting som blogger ikke kan - hvis man forstår at udnytte dem, men det skulle du jo nok være "mand" for :-D.

Marian sagde ...

Åh så dejligt! Har også tit overvejet wordpress, netop også pga. denne mulighed, men ikke rigtigt haft mod på det endnu. Vil gå i krig med det, lige så jeg har tid. Tak for at gøre opmærksom på det!

Janne Møller Olsen sagde ...

Marian, ja, og det er i hvert fald nemt :-). Jeg har dog lige opdaget at kommentarfunktionen ikke funker, jeg har prøvet alle tre "formularmuligheder", så nu har jeg slået den fra på siderne. Men det kommer nok henad vejen, sådan plejer det at være med de google-produkter, synes jeg.
Jeg glæder mig til at se hvad der dukker op hos dig :-).

Janne Møller Olsen sagde ...

PS. Kom til at tænke på at det med kommentarerne der ikke virker, måske har noget at gøre med at kommentarlinket står over indlægget/siden på denne blog (det er ikke noget jeg har gjort "med vilje", det var sådan i den minimaskabelon som jeg har brugt som udgangspunkt - åbenbart noget nyt?).

Send en kommentar