mandag den 30. november 2009

Desperado

Nogle gange kommer jeg i tvivl, om alt og det hele og især mig selv. Og hvad det altsammen skal gøre godt for.

Men det gider jeg ikke sige for meget om, for så smitter det måske, og det synes jeg ikke er så fedt. Desuden varer det ikke evigt, det går over igen.

Jeg bliver dog liiige nødt til at give det en sang med på vejen som begyndte at kværne i mit hoved og slippe ud mellem tænderne i usammenhængende brudstykker i går, indtil jeg fik youtubet mig frem til hvad det var for en: Desperado med The Eagles (Henley/Frey). Den hører min ungdom til og må have lejret sig et sted derinde i hjernekassen til brug ved en passende lejlighed, og det er så nu.

Der findes en million videoer med den sang, cirka, men ingen af dem jeg har kunnet finde, er rigtig gode, så her kommer en næsten tilfældigt valgt udgave. Tag lige og hør den og vær med til at give desperadoen her et ordentligt spark i r...., hva'? På forhånd tak.




PS. Vær sød at se bort fra stavefejl mm. i videoen - intet eller ingen er perfekt.